2017 m. gruodžio 6 d. mokykloje vyko metodinė diena „Lietuvių klabos rašymo ir skaitymo įgūdžių ugdymas mokykloje“. Jos tikslai - pasidalinti pedagogine patirtimi apie lietuvių kalbos rašymo ir skaitymo įgūdžių ugdymą mokykloje ir susipažinti bei išbandyti žaidimus, skatinančius kūrybiškumą, įsitraukimą į veiklą, gebėjimą reflektuoti, savęs ir kitų pažinimą.
PUG pedagogė Erika Kutkienė ir pradinių klasių mokytoja metodininkė Jūratė Smailienė pristatė šiais mokslo metais lapkričio mėnesį vykdyto priešmokyklinukų ir 2 klasės mokinių projektą "Skaitymo strategijų taikymas pradinėse klasėse". Projektas padėjo lavinti pradinukų skaitymo techniką, teksto suvokimą, priešmokyklinukai ugdėsi socialinę, komunikavimo kompetencijas, mokėsi klausytis skaitomo teksto, susirado draugų tarp antrokų. Lietuvių kalbos vyr. mokytoja Inga Ramunė Šimaitienė pasakojo apie fonetines balso lavinimo pratybas dramos būrelio užsiėmimuose, kurios padeda mokiniams taisyklingai tarti žodžius, intonuoti, kirčiuoti. Istorijos vyr. mokytoja Angelė Liukomaitė pristatė vieno iš šiuolaikinio mokymosi būdų - edukacinių išvykų - svarbą organizuojant integruotą mokymą(si). Ji papasakojo apie ugdymo dienos Vilniaus muziejuose veiklas, pademonstravo mokinių pažintinių veiklų ir grįžtamojo ryšio užduotis. Neringa Butienė, pradinių klasių mokytoja metodininkė, ir Audronė Simonavičienė, pradinių klasių vyr. mokytoja, pristatė 2016-2017 m. m. vykdytą projektą 1-4 klasėse ,,Knygos kelias", kurį įprasmino įvairių veiklų ir ekskursijų fotonuotraukomis. Skautų būrelio vadovės: Ramunė Knatienė, kūno kultūros mokytoja metodininkė, ir Nataliya Lebedeva, anglų kalbos mokytoja metodininkė, - supažindino su dešimtį metų mokykloje gyvuojančio skautų būrelio vasaros stovyklų veikla. Šiame būrelyje mokiniai ugdosi įvairias kompetencijas, viena iš kurių – komunikavimo. Mokiniai skautų stovyklose kuria tekstus, rašo dienoraščius.
Metodinės dienos pabaigoje mokytojos aptarė kolegių pranešimus naudodamos refleksijos metodą „Žodžiai!” (Agnės Lastauskienės knyga “Apmąstyk ir veik!” (refleksijos metodai ir rekomendacijos ugdymo procese), Ugdymo plėtotės centras, 2015). Susipažino ir praktiškai pabandė metodą, padedantį geriau pažinti savo ir kitų savybes, iš “Grįžtamojo ryšio žaidimo” (Peter Gerrickens, Nyderlandai, vertimas į lietuvių kalbą 2012 m., Švietimo mainų paramos fondas).
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rima Jarusevičiūtė